Hwarang Konusu ve Oyuncuları^^



HWARANG


Evet, ilk yazım mükemmel bir kadrodan oluşan, güzellikleriyle bir dizi boyunca dillerden düşmeyen 6 yakışıklının dizisi; Hwarang.

Önce bu yapımda bulunan oyuncularımıza bir göz gezdirmekte fayda var diyorum ve başlıyorum..

Başrol erkeğimiz Park Seo Joon 
 Kendisini Witch's Romance, Kill me heal me ve She was pretty gibi kaliteli yapımlarda gördük. Kill me heal me'de bize yansıttığı Oh Ri On karakteriyle Korenin bütün sevgisini kazandı diyebilirim ki tüm ülke onun aşkına sahip çıktı ve çok geçmeden yeni bir projeyle çifti She was pretty'de yaşattı. Gelelim hwarang'a. Sevdikleri için her şeyi göze alan bir adam göreceğiz. Daha fazla şey söylemek isterdim ama spoiler'a kaçar diye kendimi tutuyorum. 💜

Aşık adamımız Park Hyung Sik

Heirs'in neşe kaynağı, dizinin dramlığından bir kaç dakika da olsa bizi uzaklaştıran ismi. 2015'te kendisini High Society'de yan karakter olarak gördük. Çoğumuza diziye devam etme gücü veren Chang Soo'yla gönüllerde tahtını sağlama almıştı ki bu projeden sonra kendisini Hwarang'ta gördük. Oyunculuğu ve ses tonuyla, çoğu zamanda aşkını cesurca gösteren adam olarak tanıyacağız onu. Gerçi birazda durumuna üzüleceğiz ama yinede ekran karşısında oluşuyla bir çoğumuzun yetineceğini düşünüyorum. 
💙💙💙
Başrol Kadın Oyuncumuz Go Ara
Reply serisinin en güzel kızı. Reply 1994'te mükemmel oyunculuğu, aksanı ve o deli halleriyle bir çoğumuza dokunmayı başarmış bir isim. Ben oyunculuğunun kendisine has mimikleri olduğunu düşünüyorum. Tabi ki Hwarang'tada bu yeteneğini göstermiş. Dizide kendisini halka adamış bir doktorun kızı olarak tanıyacağız. Babasından öğrendiği becerilerle tıbbiyeci olarak hwarang evine  girer ve eğlence başlar efenim 😊

Choi Min Ho
Shinwa grubunun yakışıklı prensi. Doğruyu söylemek gerekirse daha önce herhangi bir dizisini izlememiştim. Bu yüzden oyunculuğuna dair aklımda soru işaretleri vardı fakat eğer diziyi izlerseniz sizde fark edeceksiniz ki çoğu başrol oyuncusuna taş çıkartır cinsten iyiydi. Dizide ailesinin siyasi yönünü takip edip kraliyet ailesine bağlı bir hwarang üyesini temsil ediyor. Ama sayesinde dizide güzel bir arkadaşlık göreceğiz. 💝

Do Ji Han
Ah, Ban Ryu! Kemik sisteminin altında ezilen babasını korumak adına kendinden ödün veren adamımız. Ekranlara güzel bir aşk yaşatacak bir diğer isim daha. Mükemmel diyemesem de oyunculuğu göze batmayacak kadar iyiydi. Soğukkanlı, nefret dolu bir adamı, seven, dostça düşünebilen bir adama çevirmeyi başarabiliyor.  🙈

Joon Yoo Woo

İlk başlarda acaba alttan iş mi yürütüyor desek de sonradan içimize aldığımız bir karakter. Güzelliği çoğu kıza taş çıkarır desem yeri :) 

Kim Tae Hyung
Çoğu insanın ilk başlarda diziye yakıştırmadığı bir isimdi. Oyunculuk deneyimi olmayan birine karşı elbette ki gösterilen merak doğal. Fakat dizi başladıkça ve devam ettikçe bu algıyı ortadan kaldırdı. İçinde bir oyuncu yattığını hepimize göstermiş oldu. Dizide ise olmadığı bir karaktere ve hayata zorlanan bir genci izleyeceğiz.



Evet karakter analizimiz bittiğine göre diziyle ilgili bir kaç şey paylaşabilirim. Öncelikle tarih dizisi diye yargılama yapmamanızı öneririm. Çünkü dönem farkı dolayısıyla tarihi Joseon dönemindeki gibi hissetmiyorsunuz. Yani o -haşipşiyo gibi son ekleri duymayacağız. Merak etmeyin. Ayrıca kaç tarihi dizide bu kadar yakışıklıyı bir arada gördünüz? Dizi Silla Krallığı döneminde saklanan kralı korumak adına oluşturulmuş hwarang'ı konu alıyor. Dizi ilk bölümden bizi üzecek evet ama daha sonradan çok güldüreceğine teminat veriyorum. Çok güzel oyunculuklar ile birçok duyguyu tadacağız. Benim için izlenmesi gereken bir dizi. Bir Kore sever olarak tarihini de bilmeniz, her ne kadar tam olarak doğru olmasa da konuşma dillerini tarihlere göre ayırt edebilmeniz sizin açınızdan iyi olacak bir nokta. Esenle kalın efendim, iyi seyirler hepinize 🙋

Yorumlar

  1. Gerçekten hepsi birbirinden yakışıklı bende 1ci bölümü 2 defa izleyip kapattım beğenmemiştim yorumları okuyunca tekrar izledim gerçekten guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı etki bende de olmuştu. Bu yüzden ilk yazımı diziye karşı olan ön yargılarımızı kırmak adına Hwarang'ı seçtim ve iyi ki de seçmişim diyorum. Birilerine ulaşmış olması beni mutlu etti. Esenle kalın:)

      Sil
  2. Bu diziyi sadece Kim Taehyung olduğu için izliyorum

    YanıtlaSil
  3. Sırf tae için başlıyorum ama

    YanıtlaSil
  4. Burada BTS gurup üyesi v hangisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende BTS hayranıyım v icin izledim ama dizidekilerin hepsi çook yakışıkli hele kıral

      Sil
  5. Ben sadece V var diye izledim bu diziyi hehe

    YanıtlaSil
  6. Bende izlemek istiyorum ama türkçe altyazılı bulamadım nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizigom da var istersen diziyi indiren de bilirsin

      Sil
  7. 1.bölümü izlediğimde Mak-moon için o kadar ağlamıştım ki. Kraliçeye de sinirliyim şuan şdmxğslnzpsks. Ama dizi harika cidden

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir dizi kesinlikle izlemelisiniz.

    YanıtlaSil
  9. Başta tea yabenzettim sonra gerçekten tea ms nası ya abi jbdjgu4f6muy

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar