37 Days Dizisi Konusu

37 DAYS
Merhaba arkadaşlar, bu sefer bir İngiliz dizisiyle geri döndüm. Savaştan 37 gün öncesini anlatan bu 3 bölümlük mini dizi I.Dünya savaşını ve nedenlerini çok iyi bir şekilde anlatıyor. Avusturyalılar, Sırplar, Ruslar, Fransızlar ve İngilizlerin savaş stratejilerini ve tutumlarını göreceğimiz bu dizi BBC'nin de desteklediği bir yapım. Genel olarak tarih seven kişilerin beğendiği ve beğeneceği bir dizi. Ben ilk izlemeye başladığımda bir afallamıştım. Çünkü tarih çokta bilgili olduğum bir bölüm değil ve dizi de geçen konuları tam anlayabilmek için tarih bilgisi şart elbette.  Ama eğer sizde benim gibi sayılsalcıysanız ve tarihi çat pat biliyorsanız da sorun değil. İlk başta bir mal oluyorsunuz ama sonradan keyif vermeye başlıyor. Ayrıca tarihi eğlenceli yoldan beyne kazımanın da bir diğer yolu. Her zaman ki gibi karakter analizi yapmayacağım çünkü karakterlere takılacağınız bir dizi değil. İyi seyirler! ^^

Kadroyu da buraya bırakıyorum :)

Online izlemek istemeyenler içinde indirebileceğiniz bir siteye buradan girebilirsiniz.
👋

Yorumlar

Popüler Yayınlar