FIGHT FOR MY WAY KONUSU VE OYUNCULARI



Geçen hafta başlayan dizimiz, beklendiği gibi seyircilerde istenen etkiyi yarattı. Konusunu şöyle kısaca geçeyim; Ko Dong Man (Park Seo Joon), ulusal tekvandocudur. Fakat yaşadığı bir olaydan sonra hayatını sözleşmeli bir çalışan olarak devam ettirmektedir. Cha Ae Ra( Kim Ji Won), ise spiker olmak istemiş ama olamamış, bunun yerine hayatını danışmanlık yaparak daim ettirmiştir. Dizi aslında bizlere hayallerinden uzak kalmış insanların hayallerine ulaşmak için yapacaklarını konu alıyor. 
İlk iki bölümden bana Strong Woman havasını anımsattı. Basit, hayatın içinden bir konuyu komediyle harmanlayıp bir güzel önümüze sermişler. Valla ben beğendim, konu güzel ee oyuncular da güzel olunca ortaya güzel bir dizi çıkmış. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım bu şekilde devam eder de, dizi final yaptığında yorumumu fazlaca değiştirmek zorunda kalmam. ^^

Edit: Evet arkadaşlar, dizinin en son 10. bölümü yayınlandı ve sitelerde okuduğum çoğu yorumlarda benim gibi çoğu insan bu dizinin samimi, içten, hayatlarımızın içinden olmasını çok sevmiş. Panelde yapılan ve diziye tam uyan yorumlardan en sevdiğim:
Bu diziyi izlerken 10 dakika geçti sanıyorum, bir bakıyorum bölüm bitmiş.

OYUNCULAR 






FRAGMAN


Sağlıcakla kalın! ^^


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar