Circle Konusu ve Oyuncuları




Merhaba arkadaşlar, 6 bölümü yayınlanmış dizimiz Circle ile bu hafta ki yazımı paylaşacağım. Bildiğiniz gibi bu yıl fantastik dizilerin nahoşluğu ile geçti vaktimiz. Goblin'e ağlayıp, Chicago'da beynimizi yaktık. Tomorrow with you ile meraklanıp, W'de öldük, öldük dirildik. Fakat TVN resmen durun daha nice fantastik yapımları gönderiyorum bekleyin, dercesine yılın trendinden vazgeçmiyor, bizleri başka bir fantastik dizi ile sürüklemeye devam ediyor efendim. Diziyi ilk günden itibaren takip eden şahısların çoğu, Yeo Jin Goo için izleyen fandomlar idi. Dolayısıyla, dizilerin peş peşe çıktığı bu dönemde, izleyip izlememek arasında kalmıştım. Sonrasında yorumlara baktım ve izleme kararı aldım. Öyle ki, ilk 4 bölüm yarım saatten oluşan iki diziyi izliyormuş gibi hissedebilirsiniz. Çünkü iki dünyayı birleştirmek gerçekten hayalleri zorlayan bir durum oluyor. ''Yahu şimdi bu kim? İki dünya arasında ki bağlantı nedir?  Kim doğruyu söylüyor'' gibi aklınızda yüzlerce soru geliyor. Fakat öyle bir 5. bölüm olmuş ki, akıllara zarar. Hayal dünyası falan uçtu gitti bende. Öküze bağırır misali ''Oha'' diye diye bir hal oldum. Umarım Tomorrow with you gibi böylesi hararetli olan dizimiz, onun gibi sönmez. Çünkü böyle giderse etki bırakacağından emin olabilirsiniz. 
Belirtmeliyim ki; kesinlikle beyin yakan, ilerledikçe sizi sarıp sarmalayan, keyifli bir dizi.
Ben her ne kadar beğensem de, aynı gün yayınlanan dizilerimiz dolayısıyla( Fight My Way, Lookout, My Sassy Girl) reytingleri baya düşük. Yazık oldu.


Reytinleri 
1. Bölüm(22 Mayıs, Pazartesi)-- %2,9
2. Bölüm(23 Mayıs, Salı)-- %2,3
3.Bölüm(29 Mayıs, Pazartesi)-- %2,1
4.Bölüm(30 Mayıs, Salı)-- %2,3
5.Bölüm(5 Haziran, Pazartesi)-- %1,7
6. Bölüm(6 Haziran, Salı)-- %2,3

OYUNCULAR
Yeo Jin Goo

Rol aldığı dizileri ve filmleri yazarsam işin içinden çıkamam fakat şöyle ki, kendisini gördüğüm ilk yapım circle. Bu sebeple dizi için kuşkularım vardı amma ve-lakin boşaymış arkadaşlar, hiç gerek yok. Çok başarılı bir oyuncu, dizi de ki karakteri de güzel. Başka yapımlar da kendisini görmek dileğiyle! 

Kim Kang Woo

Dizinin kilit noktası bu adamımız arkadaşlar. Kimdir, necidir, diye bizleri atomu parçalayacak duruma getiren karakterimiz. Gerçek hayatta, Goodbye Mr. Black'te ki rolünden tanıyorum. Orada kötü bir karakteri canlandırıyordu. Ve gerçekten de kendisinden nefret etmiştim. Dolayısıyla bu kendisinin iyi  bir oyuncu olduğunu doğruluyor.

Kong Seung  Yeon

Uzaylı olarak adlandırdığımız fakat hala ne olduğunu tam anlayamadığımız Byul karakteri. Gerçek hayatta, Introvert Boss ile saplantılı kız rolünde tanımış idim. O zamanlarda oyunculuğunu beğeniyordum, şimdi de öyle. 

Lee Gi Kwang

Bu genç oyuncumuzu umuyorum ki ileride daha iyi yapımlar da görürüz. Çünkü kendisi de parlayan genç yıldızlardan olabilir. Oyunculuğu ve duruşu bu sektöre çok yakışıyor. Dizi de ise ilk başlarda çok önemsenmiyor, yardımcı olarak görüp geçiyoruz fakat sonradan karakterin önemli bir karakter olduğunu anlıyoruz. 

Ah Woo Yeon

Genç kadronun gayet başarılı, göz alan bir oyuncusu. Çok uzun yazmayacağım, umarım merdivenleri böyle çıkmaya devam eder.





Yorumlar

Popüler Yayınlar