Suspicious Partner Konusu ve Oyuncuları



Konusu: No Ji Wook(Ji Chang Wook), işini her zaman ahlakı ve doğruyu bulma, ortaya çıkarma içgüdüsü ile yaptığı için en kötü savcı ünvanına sahiptir. Eun Bong Hee( Nam Ji Hyun) ise son sınıf hukuk öğrencisidir ve staj için Ji Wook'un ofisine atanır. Beraber 2 ay staj sürecinden geçen ikili arasında hiçbir şey yoktur. Fakat bir gün Eun Bong Hee görmemesi gereken bir şeyi görür. ( Aslında göremez çünkü uzağı gözlüğü ya da lensleri olmadan göremiyor.) Bir katilin cinayet işlemesine sahit olan Bong Hee, cinayet ile yargılanır. Üstüne üstelik davaya atanan savcı No Ji Wook'tur. Kısaca, çeşitli badirelerden geçen bu ikilinin aşk hikayesine tanık olacağız. 

Yorumum: Evet, yine ekranlarda Ji Chang Wook ve yine dolu dolu bir dizi. Şahsen dizilerin değişen sürelerinden kaynaklı 40 bölüm bekleyemem, bitsin öyle izleyeceğim diyordum fakat bu düşüncemi daim ettirebilmem sadece 4 hafta sürdü. Tabi ki de bu dizimizden de iyi bahsedeceğim. Önceki yazılarımı okuduysanız eğer çok fazla olumsuz görüş belirtmediğimi görürsünüz. Elbette ki her şeyde olduğu gibi bu sektöründe iyisi ve kötüsü bulunmakta fakat ben bu noktada her iki tarafında iyi şeyler yapabilmek adına çabaladıkları için saygı duyulması gerektiğini düşünüyorum. Yani olumsuz yorumlarımın azlığının sebebi budur. Her neyse, dizi elbette ki türü gereği her bölüm sizlerde bir goblin, chicago typewriter ya da W etkisi oluşturmayacak. Genel olarak olaylar ilk bölümden tahmin edilebiliyor. ( Tabii eğer Kore sinemasının çoğu dizisini ve filmini izlediyseniz.) Fakat her nasılsa ağızda tat bırakıyor ve insanda takip etme isteği uyandırıyor. Bu da oyuncuların cazibesi galiba.(kkkkkk) Dolayısıyla ben seve seve izliyor ve bekliyorum. Şayet diziniz yok ve ne izleyeceğinizi bilmiyorsanız, başlayın derim. 

OYUNCULAR
Ji Chang Wook

Ji Chang Wook aşkıyla yanan sizler için daha önce kapsamlı bir araştırma yapmış, sizlere sunmuştuk arkadaşlar, buyrun. Dizi içerisinde ki karakterimiz için konuşmak gerekirse; Noh Ji Wook, ilk aşkından vurgun yemiş, bunun hatasını da yıllarca kendinde eksiklik olarak aramış bir karakterdir. Tabii hayat ilk aşkına böylesi ket vurunca, üstüne bir de yıllar önce babasına verdiği sözün ağırlığıyla kendisini işine adar. Bir savcı olarak emeli asla dava kazanmak değil, adilce sonuçlandırabilmesidir. Suçlu veyahut suçsuz, yargıladığı insanların arkasından yine de ''Acaba doğru mu yargıladım?'' diye düşünmesi benim en çok hoşuma giden nokta olmuştu. Velhasıl kelam, aksiyon sahnelerinin adamı dediğimiz adam, pekala da romantik sahnelerin adamı olabiliyormuş. Üstelik çok da yakışıyormuş. 💜

Nam Ji Hyun

Bildiğim kadarıyla kendisi çocuk oyuncu. Yani güzelliğiyle değil, yeteneğiyle buralara kadar gelebilmiş. Açıkçası daha önce hiçbir yapımda kendisini görmemiştim. Yani bu dizide ilk oluyor fakat bir çok arkadaşımdan Shopaholic Louis'de çok ta yetenekli olmadığı yönünde duyumlar almıştım. Bu dizide benim için gayet de yetenekli bir oyuncu. Hatta geçenlerde yerine kim gelse güzel olurdu diye düşündüysem de, koyacak kimseyi bulamadım. Yani o denli cuk oturmuş diziye. Dizi de ki karakteri şöyle ki: ailesine yardımcı olabilmek ve kendi hayatını iyi bir şekilde daim ettirebilmek için avukat olmak istemektedir. Hatta IQ seviyesi 101 olmasına rağmen pes etmemiş, sınavlarını çok çalışarak geçmiştir. Naif bir kadın asla olmamakla birlikte, duygusuz bir kadında değildir. Noh Ji Wook gibi o da aldatılmış ama aşktan vazgeçmemiştir. Ben sevdim bu karakteri. Ne bileyim. Gereksiz konuşmaları, hareketleri yok. Zayıflıkları, pes etmeleri yok. En çok da kendini kaybettiği anlarda bile kafasına vurup ''Kendine gel!'' deyişlerini seviyorum. 💪

Choi Tae Joon

Ben kendisini Missing 9'da dizinin kötü adamı olarak tanımıştım. Hakkını da vermişti yalan yok. Suspicious Partner'de de iyi bir oyuncu. Açıkçası aşk üçgenlerinin beni en çok üzen hali bu dizide ki hali. Kendisi de üçgende ki en üzüldüğüm insan. Bahsetmek gerekirse, Noh Ji Wook gibi hayat onunda ilk aşkına ket vurmuş. Bu da yetmezmiş gibi sadece bir anlığına aşkına yenilmiş ve onun kefaretini dostluğunu kaybetmekle ödemiş. Bunların yanı sıra kendisinden nefret eden dostundan hiçbir zaman vazgeçmemiş birisi. Beni en çok üzen hali ise olur olmadık yerlerde hislerini belli etmemek için kahkaha atması. Ne diyelim. Allah kimseyi böylesi bir durumda bırakmasın. Zor. 😶

Nara

Bu zamana kadar oynadığı en büyük rol sanırım. Allahtan çok göze batan bir oyunculuğu yok da diziyi bozmuyor. Aksine bir kaç yapım sonra kaliteli bir oyuncu olabilitesi var gibi duruyor. Güzellik desen var, ee biraz da popüler oldu mu tamamdır. Her neyse dizide ki karakterine geçiyorum hemen ^^. İşte o aşk üçgeninde herkesin acı çekmesine sebep olan şahsiyet. Sevgiye aç, bir kişiyle yetinmeyen, aşağılık kompleksi olan bir karakter. Haliyle için almıyor böylelerini. 👿

Dong Ha

Dizinin başından beri olmayan bu karakterimiz, söylemeliyim ki beni çok etkiledi. Bir dava vasıtasıyla göreceğimiz bu karakteri masum birisi olarak tanıyacağız. Fakat ileride ne olacak tabii ki de söylemiyorum. Benim böylesi bir karakteri buraya yazıyor olma sebebim, gerçekten ama gerçekten çok iyi oynuyor olması. Hakikaten ileride kendisini bir yapıtın başrolünde görmek isterim.
Fragman 




Yorumlar

Popüler Yayınlar