Introvert Boss Konusu ve Oyuncuları

INTROVERT BOSS


İyi günler sayın seyirciler^^, bugün sizlere hala devam etmekte olan güncel bir diziyi, Introvert boss yada bir diğer adıyla Sensitive boss'ı yorumlayacağım. Dizinin senaryosu şöyle: Adından da anlayacağınız gibi ortada utangaç bir patronumuz var. (Yeon Woo Jin)Eun Hwan Gi, sosyal fobisi olan, empati yükünü fazlasıyla taşıyan birisidir ve çocukluktan beri bu hastalıkla başa çıkmaya çalışmaktadır. Babası şirketin sahibi olduğu için oğlu olarak şirkette CEO olarak çalışmaktadır. Bir de babası milletvekilidir ve başkan olmak için adaydır. Bu sebeple Eun Hwan Gi daha dikkatli olmak zorunda, yani haber bültenlerine gidecek herhangi bir haberin baş kahramanı olmamalıdır. Bir gün sekreteri olan (Han Chae Ah) Chae Ji Hye ofisinin camından atlayarak intihar eder. Herkes  bu durumdan Eun Hwan Gi'yi sorumlu tutar. Aslında olay çok farklıdır. Kabuğunu kırıp iletişim kurduğu tek arkadaşını da kaybeden Eun Hwan Gi, durumdan çok etkilenir ve 3 yıl boyunca her gün ölen sekreterinin kız kardeşine çiçek gönderir. Olayın  sorumlusu o değildir ama kendisiymiş gibi yaşar. (Park Hye Soo) Chae Ro Won, ablasının ölümü üzerine annesini de kaybeder ve ailesinin dağılmasına maruz kalır. Bu durum üzerine intikam almak için şirkete girer ama olaylar istediği gibi olmaz. Kişilik olarak neşeli birisi olması diziye de komedi tadı verecektir. (Yoon Park) Kang Woo Il, yetimhanede büyümüş sonra da Eun Hwan Gi'nin ailesi tarafından evlatlık olarak alınmıştır. Şirkette ikinci CEO olarak çalışır ve çok başarılı bir çalışandır. Hwan Gi'nin hem en yakın arkadaşı hemde kız kardeşiyle nişanlıdır. Evet, bu dizide de iki adam bir kadın olayını yaşayacağız ama ortada dönen daha farklı olaylar olduğunu sizlerde göreceksiniz. 💦

YEON WOO JİN
Utangaç, sosyal fobisi olan bir insanı o kadar güzel oynamış ki inanın tüm sempatimi kazandı. Gerçekten çok iyi bir oyuncu ki Marriage Not Dating'i izleyenler bunu önceden de biliyordur. Hatta bir çoğumuza diziyi izlettiren bir unsur desek yeri. Çünkü diğer başrolde pek umut yok. Bu arada gerçek ismi Kim Bong Hee'dir ama sahne adı olarak Yeon Woo Jin olarak kalmıştır. Her neyse, diziye güzel oyunculuğuyla renk katan bir isim diyor ve diğer karaktere geçiyorum.❤👀

PARK HYE SOO
Park Hye Soo, bir dönem K-Pop Star'da bulunmuş bir yarışmacıdır. Bir çoğunuz eğer tanıyorsa benim gibi Age Of Youth'dan tanıyordur. Orada da Introvert Boss'ın aksine sessiz, sakin bir karakteri oynuyordu. Çok fazla yetenek isteyen bir rol olmadığı için belkide, sırıtan bir oyunculuğu yoktu. Fakat burada karakteri çok konuşan, neşeli bir karakter olduğu için yeteneği olmadığı çok bariz ortada. İnanın ''Boss, Smith'' gibi kelimeleri telaffuzuyla iğrendirdi. Benim için bu başrolü Shin Min Ah ya da Hwang Jung Eum oynasa işler daha farklı olurdu. Çünkü pazartesi-salı günleri en düşük reytingle devam ediyorlar ve bu gidişle de öyle veda edecek gibi görünüyor.  İşte yine başrol hatasıyla bir diziyi daha kaybetmiş olduk. 

YOON PARK
Ben kendisini bir çok dizide izledim. Kaliteli bir oyuncu benim için çünkü zaman zaman kendisini bize sevdirdi, zaman zaman ise nefret ettik. İşte bu benim için oyunculuğun önemli unsurlarından biridir. 

Evet arkadaşlar anlatacaklarım bu kadar. Bakalım finali nasıl yapacaklar hepimiz göreceğiz. Görüşmek üzere^^ 😊

Dizinin Fragmanı;


Ve çok beğendiğim Ost'unu da buraya bırakıyorum;




Son olarak da tatlı bulduğum bir kaç gif ile veda ediyorum arkadaşlar. 






Esenle kalın efendim 👀

Yorumlar

  1. Aynen kızı bende sevmiyorum çok yapmacık geliyor ��

    YanıtlaSil
  2. cıdden bı kz ne ya o kadar ınsan varken neden bu yanı

    YanıtlaSil
  3. Aynen ya Dimi kızlar bu ne öyle age of youth da yine diğer kızlardan mıdır nedir katlaniyirdum da burda nedir ya ? Bide bu adam marriage not dating 'deki hatunla izleyin nasil mükemmel bir adam 🔥💜

    YanıtlaSil
  4. Yine kadın başrolden kaynaklı çöpe giden bir diziydi :(

    YanıtlaSil
  5. Bu diziyi izleyip izlememek arasindayim bitirdiginize gore sizce nasil bir diziydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır kore dizisi izliyorsan zaten beğenmeyeceksin. Yeni başladıysan da seni kore dizilerinden soğutabilir. İngilizce terimleri olsun, kadın başrolü olsun felaket derecesinde kötü. Ben erkek başrol ve bazı oyuncuları için izlemiştim ama izlemesem de olurmuş.

      Sil
    2. Hmm izlemiyeyim o zaman ya 😅

      Sil
  6. Günlerdir soruyorum bu soruyu kendime Allahım korede başka kız mı yoktu???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar