Strong Woman Do Bong Soon Konusu ve Oyuncuları

STRONG WOMAN DO BONG SOON

Evet, bir diğer güncel diziyle devam edeyim dedim. Karşınızda Strong woman Do Bong Soon. Daha 4 bölümü yayınlandı, yani geriye 12 bölüm daha var arkadaşlar. Lakin, dizi o kadar iyi gidiyor ki yazmazsam olmaz dedim ve başladım klavyeye tıklatmaya. Efendim, dizide çoğu Kore draması izleyen takipçilerin bildiği yüzler var. Bunlar tabi ki de dizi için artı bir nokta. Diğer bir yandan, konu Kore'ye göre çok sıra dışı değil elbet ama ufku çok geniş ablalarımız, ağabeylerimiz ''bu ne yahu biz çocuk muyuz?'' diyebilirler. Ben bu noktada izleyin ve görün diyorum. Neden mi? Çünkü ses ve görüntü yönetmeninin ne kadar iyi bir iş çıkardığını göreceksiniz. Senaryo için çok mükemmel diyemem ama komediyi bizlere hat safhada yaşatıyorlar. Üstüne üstlük birde oyuncular karakterler ile tam birleşince, oluyor size tadından yenmeyecek bir dizi. Ve evet, şimdi konusuna geçiyorum. (Park Bo Young)Do Bong Soon, dışarıdan her ne kadar naif, güçsüz, minyon biri gibi gözükse de nesilden nesile aktarılmış bir güce sahip. Siz buna ne dersiniz bilmem ama ben Hulk misali diyorum. Erkek bir ikiz kardeşi vardır ve bir hastahane de intern olarak çalışmaktadır. Kendisi ise kardeşinin aksine lise mezunu olup yaptığı çoğu başvuruda ret yanıtlarını alan bir kişiliktir. Bu yüzden çalışma isteğiyle dolup taşmıştır. Bir gün tesadüf eseri (Park Hyung Sik) CEO An Min Hyuk ile karşılaşır ve Min Hyuk onu güçlerini kullanırken görür. Böylece aldığı tehditlerden dolayı koruma alacak olan Min Hyuk, gücünü gördüğü Do Bong Soo'u işe alır. (Ji Soo)Gook Du, bir polis departmanında komiserdir. Aynı zamanda Do Bong Soon'un çocukluk arkadaşı. Do Bong Soon Gook Du'ya aşıktır ama bu aşk tabi ki de platoniktir. Fakat 5. bölümün fragmanında CEO'muz bu aşkın platonik olmadığını söyledi ammaaa.. bilemiyorum.^^  

PARK HYUNG SİK
Ben kendisini Heirs'de küçük bir rol ile tanımıştım. Orada da güzel bir oyunculuğu vardı ki daha sonralarında High Society'de gerçekten ama gerçekten iyi bir oyunculuk ile gördük. Diziyi yürüten kişi bile desek olur. Sonra bir de Hwarang'ta gördük. Dedim tamam, bir oyuncuyu daha yetenekliler kategorisine alıyorum. Her neyse, daha dört bölüm oldu fakat ben CEO'muzu çok sevdim. İnanın bana, sizlerde seveceksiniz. ✌

PARK BO YOUNG
Tatlı mı tatlı bir oyuncu. A werewolf Boy'da kendisine oyunculuğu ile hayran bıraktı. Ki işin içinde Song Joon Ki unsuru vardı. Daha sonra Oh My Ghost ile iki karakterde mükemmel bir tamlama gördük. ''Şef, Şef'' diye kaldı kulaklarımızda sesi. Tabi daha öncelerinde Hot Young Bloods'da hırçın bir gangster olarak da görünce, diziden yana kuşkum olmamıştı fakat kuşkusu olanlar için dizi çok iyi bir örnek oldu. Boyunun kısalığı, ses tonunun uyumu ve daha bir çok şey belkide bu karakter için mükemmel uyumun örneği. Demek istediğim, baş-rollerden yana kaygınız olmasın korecanlar :))

Jİ SOO
Belkide 2016-2017 sezonu içerisinde en çok ekranlarda gördüğümüz isimdir. Sadece bu yıl, Page Turner, Doctors, Moon Lovers:Scaret Heart Ryeo, Fantastic,Weightlifting Kim Book Joo gibi dizilerde yer aldı. Kimilerinde konuk oyuncu, kimilerinde yan karakterdi. Bildiğim kadarıyla aralarından bir tek Page Turner'da başrol oyuncuydu. Velhasıl kelam, yan karakterlerin babası olan bu oyuncumuz, birer birer çıktığı bu merdivenlerde çok başarılı. Dizi de de bunu göreceğinize eminim. ☺

Kısaca diyorum ki, spoiler almadan izlemek istiyorum diyorsanız, hemen başlamalısınız. Fakat spoiler benim için çok önemli değil, beklemek istemiyorum derseniz de biter bitmez başlayın derim.^^
Ek: Bu arada bir düzenleme yapmak istiyorum arkadaşlar, dizi hala devam ediyor yani yorumum tabi ki de yayınlanmış kısım için geçerli. Diğer bölümlerde olaylar nasıl gelişir, gider tam olarak emin değilim.O yüzden bu şekilde gitmesini umuyorum.
Dizinin Fragmanı:

Ve gifler ile de sonlandırıyorum  :)







Esenle kalın, Sağlıklı Günler! ✌

Edit: Haftalar öncesinden daha dizi başlayalı 4 bölüm olmuşken ben bu yazımı yayınlamıştım ve demiştim ki çok güzel gidiyor ama inşallah göreceğimiz 12 bölüm de bu şekilde gider ve yarıda bırakmayız. Doğrusu öyle de oldu. Her hafta dizi düşse de iki gülsek, eğlensek diye bekledik. Benim için gerçekten de romantik komediydi. Çok uzatmıyorum ve diyorum ki 16 bölümlük taze mi taze, her yönüyle( senaryo, kamera, çekim, teknik, kadro) çok güzel bir dizi. :)

Yorumlar

  1. Canım hyun shik ciğim nasil yakışıklı burada ve mükemmel yakisikliklikta olan yardımcı rollerin krali. Ji soo aşkım nasil tatlı ve en önemlisi park bo young dünyanın en tatlı oyuncusu var nasil izlenmez ki.. 😅😍

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum. Harika giden bir dizi! ^^

    YanıtlaSil
  3. İZLEDİM VE BİTTİ ŞUAN AĞLAMAK İSTİYORUM ÖLENE KADAR BU FİLMİN DEVAM ETMESİNİ İSTİYORUM😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin :D Bizlerde dizi bittiği günlerde neden bitti diye dövünmüştük :D

      Sil
  4. henüz 2. bölümü bitirdim ama şu gay lik muhabbetini anlamadım henüz. biri cevaplarsa sevinirim. ceo gay mi değil mi anlayamadım........

    YanıtlaSil
  5. 4. bölümdeyim. dizide atlanan çok önemli detay var. başrol ceo muz üvey abilerim bana taciz ediyorlardı dedi. bu sözünden sonra kızın o knudan etkilenip o konu üzerine gitmesi gerekiyordu. dizide bu sıraan bir şeymiş gibi geçildi. aslında başka detaylar da var ama bu en önemlisiydi. çocuk o adamlarla aynı masada yemek yedi mesela. ne biliyim mamdem üzerinde urmayacaktınız bunu da vermeseydiniz. ayrıca biri şu gaylik meselesini anlatsın lütfen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar