The K2 Konusu ve Oyuncuları


THE K2

Aksiyon sahneleriyle James Bond'u aratmayan dizimiz The K2'yi paylaşacağım bugün.Dizinin tanıtımları başladığında çok heyecanlanmıştım çünkü hepinizin bildiği gibi ortada Healer gibi bir yapımın başrol oyuncusu Ji Chang Wook var ve kendisine aksiyon sahnelerinin çok yakıştığı aşikar bir durum. Ee durum böyle olunca dayanamayıp hafta hafta takip ettim tabii. İlk başlarda mükemmel giden bir diziydi. Yoon Ah'nın sahnelerini çok iyi oynadığını söyleyebilirim ama sonralardan o hiçbir şeyi beceremeyen, aptal bir kıza dönüşmesiyle dizinin kalitesi biraz düşüyor. Dizinin konusu şöyle; K2 olarak tanıyacağımız kişi(Ji Chang Wook), eski özel kuvvetler askeridir. Bir gün görev yaptığı yerde yabacı uyruklu bir kadına aşık olur ve kadın öldürülür. Kadının cinayeti de K2'nin üzerine atılır ve ismi arananlar listesine girer. Bu süreçte yüksek binaların reklam pankartlarını asan bir işçi olarak çalışırken görmemesi gereken bir olayı görür ve karışmak zorunda kalır. Bu tesadüfle dizimizin kötü karakteriymiş gibi gösterilen kadınımız Choi Yoo Jin ile karşılaşır. İlk başlarda düşman olan bu ikili ortak düşmanları olduğu için Je Ha bu kadınla beraber çalışmaya başlar. Anna ise Choi Yoo Jin'nin saklamak zorunda kaldığı üvey kızıdır. K2'ye Anna'yı koruma görevi verilir, bu süreçte gelişen bir takım olaylar ile ikili arasında aşk başlar. 
Düzenleme: Ek olarak sonradan aklıma gelen bir detayı söylemek istiyorum. Dizide bildiğiniz gibi çok sayıda aksiyon sahnesi vardı ve bu sahnelerde oluşan yaralar. Fakat durum şu ki; Kim Je Ha her ne hikmetse hep aynı yerinden yaralanıyor, yani adam yaklaşık 14 bölüm boyunca yüzünde ki çizikten kurtulup iyileştiremedi. Bu benim için büyük bir teknik sorundur sizin için ne ifade eder bilemiyorum ama yinede bu burada dursun efendim :)

Jİ CHANG WOOK

Bana oyunculuk ve emek dendiğinde aklıma gelen ilk isim Ji Chang Wook. Çünkü kendisi bugünlere gelebilmek için gerçekten çok çalışmış, günlük dizilerden bugünün başrollerine oturmuş. Aslında daha çok fazla bilgiyi buraya aktarabilirim ama yazının konusundan şaşmak istemiyorum :)İnanın bana, K2'yi izleyen bir çok seyirci diziyi senarist ve Ji Chang Wook için izlemiş ve devam ettirmiştir.Velhasıl kelam, çok iyi bir oyuncu. Ses, görüntü, kalite her şekilde mükemmel.
Not: Bütün bir dizi boyunca adamdan akan seksilik ve mükemmelliğe hazır olun! :)

IM YOON AH

Girls Generation grubunun bir üyesi. Daha önce herhangi bir yapımda görmedim. Dolayısıyla çok fazla söyleyeceğim bir şeyi yok ama ben dizide ki karakterini beğenmedim. Evet, oyunculuk güzeldi zira değil dersem ''ilk bölümleri izlemedin mi yahu!'' diyebilirsiniz. Amma ve-lakin, senarist kızımızı bir anda tabiri caizse sünepe birine çeviriverdi. Kim Je Ha olmadan hiçbir şeyi beceremeyen ona yapışmış bir sülük idi adeta. Bu da biz seyircilerin hoşuna gitmedi çünkü kaybedecek bir şeyi olmayan birisi için imkansız bir şey yoktur ve Kim Je Ha'da ilk başlarda böyle birisiydi. Bu yüzden dizide ki aksiyon sahneleri daha heyecan verici oluyordu fakat işin içine bir Anna faktörü girince işler karmaşık hale geldi ve negatif bir algı oluşturdu diyebilirim. Demek istediğim sonralardan kızımıza sinir olabilirsiniz. 😑

SONG YOON AH

Efsanevi bir kadın desem yeridir. Güzelliği ayrı, oyunculuğu ayrı bir efsane. Dizide onu kötü karakter olarak tanıyacağız ama benim için öyle değildi çünkü sünepe birisi olacağına böyle haşin bir kadın daha iyi olurdu. Zekası ve yaptırımlarında ki ince noktalarla nasıl planlı ve başarılı bir kadın olduğunu bize kanıtlayacak. Ekleyecek bir kaç şeyim daha var ama spoiler'a gireceğinden eminim bu yüzden söylemeyeceğim :)))

CHO SEONG HA
Evet, benim için dizinin kötü karakteri budur arkadaşlar. Cesaret nedir bilmeyen, paranın altında ezilmiş, aşkını ve kızını heba etmiş bir adam. Dizide onu ne kadar çok anlamaya çalıştıysam da bir türlü olmadı. Genelleme yapmak istemiyorum belki sizler yaptıklarını anlayışla karşılayabilirsiniz. Herneyse, ilk başlarda ne yaptığını çözemeyeceğiz. Yani olaylar nasıl gelişmiş de bu hale gelmiş gibi bir sürü soru olacak aklınızda. Hatta ilk bölümden bu adamın uçkuruna sahip olamamasından dolayı ortaya çıkan olaylara da sinirleneceksiniz tabii. Ama yinede ''amaan, karakterdi'' deyip geçiyorum. Gerçek hayatta çok başarılı bir oyuncu. Zaten geçmişini açar da bir bakarsanız, ne kadar çok yapımda çalışmış olduğunu göreceksiniz. 

Eveet, bir dizinin daha sonuna geldik. Kısaca başlarda sizi saracak ama sonlara doğru sıkacak bir dizi. İzlenmeli mi? Evet, ama %100 tatmin etmeyeceğinin önceden bildiriyorum. Esenle kalın efenim 💞












Yorumlar

  1. Öncelikle ji chang wook gibi aksiyon projelerinde bu kadar başarılı olan bir yakışıklı var nasil kötü bir proje olabilir ama dediğin gibi en başlarda kaybedicek hiçbir şeyi olmayan bir insanken aşık olup çoğu olayda korktu falan başları nasil da mükemmeldi. Bilemiyorum bence yoona ile olmadi. Yani bir healer 'daki uyuma bakalım bir de buna? Neyse eline sağlık 😍😙

    YanıtlaSil
  2. Diziye ful olarak nerde baka bilirim.

    YanıtlaSil
  3. Ji chang wook için izlediğim kesin amcam geldi bu ne diye sorunca bende dizi dedim adam konusunu sormuş ben konuyu bilmiyorum sadece ji chang wook için açmışım����

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar