Lucky Romance Konusu ve Oyuncuları

LUCKY ROMANCE


Lucky Romance MBC'nin güzel yapımlarından birisi. Ben ilk başta nasıl olur, kimyaları uyuşur mu acaba diye düşünsem de dizi ilk haftalardan kendisini kanıtladı. 16 Bölümlük alışılagelmiş konuların dışında farklı bir dizi göreceğiz. Dizinin konusu şöyle; Shim Bo nui(Hwang Jung Eum) küçüklükten beri karşılaşmış olduğu uğursuzluklardan kendini sorumlu tutar ve falcılara inanmaya başlar. Yaşadığı şeylerden dolayı yanında kim kalırsa ona bir şey olacağına inanır ve bu yüzden hurafe şeylerle dolaşır. (kırmızı fasulye koymak, bulunduğu yere tuz serpmek gibi) Bir gün ailesini trafik kazasında kaybeder ve bununla birlikte yıllar sonra kardeşi de trafik kazasında komaya girer. Tabi ki bu olaylardan kendini sorumlu tutar ve böyle bir hayat sürerken yolu bir şekilde Kore'de yüksek zekasıyla ünlü olmuş Je Soo Ho( Ryu Joon Yeol) ile karşılaşır. İkili arasında ki kader böylelikle başlamış olur.  Peki bu Je Hoo So kimdir? Je Soo Ho, küçük yaşta zekasıyla keşfedildikten sonra eğitim amaçlı Amerika'ya gider. Daha sonrasında Kore'ye geri döner ve burada büyük bir oyun şirketi açar. Şirketin CEO'sudur. Çok zeki bir insan olduğu için istediği bütün matematiksel işlemleri yapabilmektedir ve çokta başarılı bir adamdır. Peki ya böyle bir adam nasıl olacakta Shim Bo Nui ile aşk yaşayacak, değil mi? Eveeet işin güzel yanı da orası ya! Realist bir adam ile Sürrealist bir kadının mücadeleci bir aşkını göreceğiz. İzlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum çünkü çok tatlı iki aşık göreceğiniz, oyunculukların birbirinden güzelliği ve belki de matematiğe olan ilginizi arttırabilecek bir yapım. Ve işte sıra karakterlerimizde:

HWANG JUNG EUN


Secret dizisinde ki rolüyle tüm Kore'yi zamanında ağlatmış bir kadın. Hatta sonrasında rol arkadaşı ile olan uyumlarından kaynaklı beraber Kill me heal me'de rol almışlar ve yine güzel bir yapıma imza atmışlardı. Daha sonra da Türkiye'de de uyarlanmış bir halini izlediğimiz Seviyor Sevmiyor dizisinin Kore versiyonunda tekrar ekranlarda görmüştük kendisini. Bana göre başarılı bir oyuncu ve rolünün de hakkını vermiş.  

RYU JOON YEOL



Ah Ah! Reply 1988'de ki üzüntümüz, Jung Hwan'ımız. Hepimizin içinde yara açan o talihsiz aşkın sahibi. Yan karakterler arasında belkide de en dokunaklı olan ismiydi desem yeridir. Neyse ki bu yapım hepimizin yarasını dindirdi. Dizi de ki karakteri sanki gerçek hayatta da böyle bir insanmışta rol yapmasına gerek kalmıyormuşcasına yakışmıştı. Yani bu rolü tutsak bir Kim Woo Bin'e, Won Bin'e yada Hyun Bin'e versek bu kadar iyi oynayamazdı. İnsan kendisinin bu sektörden önce öğretmen olmasına da şaşırıyor tabii. Sanki uzun yıllardır bu sektörde olan bir aktör gibi. 💛 

LEE SOO HYUK


Kendisi hakkında çok fazla bilgiye sahip olmasam da yakışıklı Kim Woo Bin'imizin, GD'nin ve CL'in yakın arkadaşı olduğunu biliyorum. Herhangi bir yapımda da karşılaşmadım ama oyunculuğunda gayet yeterli bir aktördü. Ki buna nazaran ses tonu ve boyu posuyla da gönüllerde yer edindiğine, edineceğine eminim^^

LEE CHUNG AH



Hiç dizisini izlememiş olduğum bir oyuncu, yani ilk kez Lucky Romance'de görmüştüm. Kendisi hakkında sadece Flower Boy Ramen Shop'ta ki rol arkadaşı Lee Ki Woo ile hala çıktığını biliyorum. Ama şöyle bir durum var ki ben dizide ki oyunculuğunu beğenmedim. Nasıl desem çok sırıtan bir şey yoktu ama ses tonu ve konuşma şekli beni kendisinden iten bir unsurdu. 


Son olarak toplamak gerekirse çok çok izlenilmesi gereken bir dizi değil elbette ama başlandığında akıp giden ve size keyif veren bir dizi. Ben izlemenizi tekrardan tavsiye ediyorum ve karar sizin diyorum. Esenle kalın Efenim ^^

Şuraya da bir Fragman bırakayım :))




Yorumlar

  1. En başta başrol ryu jun yeol bu zaten %50 yeterli bir sebep benim izlemem için geriye kalan %50 lik kısmı ise bayan basrol karşılıyor bir de üzerine mükemmel bir uyum ve tatlı aşk görüyoruz daha ne isteyelim ? 💜

    YanıtlaSil
  2. En başta başrol ryu jun yeol bu zaten %50 yeterli bir sebep benim izlemem için geriye kalan %50 lik kısmı ise bayan basrol karşılıyor bir de üzerine mükemmel bir uyum ve tatlı aşk görüyoruz daha ne isteyelim ? 💜

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar